راهنما و قوانین سفارش

  1. خرید بصورت سفارش آنلاین از طریق سایت و پرداخت از طریق درگاه های پرداخت زرین پال و پی پینگ و ... موجود درسایت قابل انجام است.(در صورت عدم موفقیت در ثبت سفارش به واتس اپ ما پیام دهید)


رویه های ارسال:


  1. بعداز انتخاب کالای موردنظر خود و پرداخت آنلاین آن؛ پیامک تائیدیه برای شما ارسال میشود و تا 24 ساعت کاری نیاز به پیگیری شما نمیباشد و مراحل بسته بندی و ارسال مرسوله شما هرکدام بصورت پیامک به شما اطلاع داده میشود.
  2. این نکته را مدنظر داشته باشید که: در روزهای مشخص شده از طرف سایت(مثلا دوشنبه ها و چهارشنبه ها) ارسالی نخواهیم داشت و ارسال مرسوله های شما(سفارشات شما) به روز بعد موکول میگردد.
  3. برای رهگیری بسته ها بعداز ارسال ؛ از کد 24 رقمی پیامک شده به شماره تلفنتان در سامانه اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir مراجعه و اقدام به بررسی نمایید ودر این مورد مکررا پیام ندهید.
  4. به دلیل حجم بالای تنوع کالایی؛ بعضا امکان دارد موجودی تعدادی از اقلام فروشگاه اتمام شده باشد که با شما تماس گرفته میشود که یا عودت وجه صورت پذیرد یا کالایی دیگر به شما پیشنهاد شود.
  5. برای خرید عمده و یا سازمانی فقط به واتس اپ پیام دهید.
  6. برای اطمینان و یا استعلام موجودی فقط به واتس اپ پیام دهید و از تماس صوتی بپرهیزید.
  7. سعی کنید از تماس گرفتن(تماس صوتی) امتناع کنید؛ به دلیل چرخشی بودن تایم استراحت ادمین سایت، و اینکه برخی دوستان و کاربران در زمان های نامناسب تماس میگیرند.
  8. بعداز تحویل کالا از مامور اداره پست؛ در صورت آسیب ناشی از حمل و نقل ، سریعا به اداره پست مراجعه و ثبت شکایت نمایید و از تماس با فروشگاه تا حدامکان خودداری نمایید.(چون این مورد مربوط به اداره پست است و از دسترس ما خارج هست)
  9. کالاهای برقی در صورت خرابی؛تعویض میشوند که باید سریعا این مورد رابه ما اطلاع دهید تا سریعا بررسی شود. 
  10. کالاها دارای گارانتی نیستند، برای اطمینان شما بعد از ثبت سفارش یا پیام دهید یا درقسمت توضیحات در صفحه ثبت سفارش از ما بخواهید که کالا را تست شده برایتان ارسال کنیم.
  11. خرید شما بعد ازنهایی شدن تا قبل ازساعت 16 فردای آن روزارسال می‌شود و بعد ازاین ساعت؛ارسال آن به روز کاری بعد منتقل میشود.
  12. بعداز کنسلی و یا مرجوع کالا ,تمام هزینه های پستی بر عهده کاربر (مشتری) خواهد بود.